Odświeżający żel pod prysznic Ziaja.

 Często zdarza mi się, że żele pod prysznic wysuszają moją skórę. Nie wiem czym to jest spowodowane, ale przestałam używania takich. Dlatego tym razem postawiłam na rodzinną markę Ziaja i ich nowy żel pod prysznic. 



Pierwszą zaletą jest na pewno konsystencja. Już bardzo dawno nie widziałam żelu o tak dobrej i jedwabistej konsystencji. Jest totalna przyjemność z samego nakładania go na skórę. Przy tym jest mega wydajny. Posiada delikatny zapach, który utrzymuje się z nami w czasie i po kąpieli. Najważniejszą zaletą, o której powinnam wspomnieć na początku, to że moja skóra jest nawilżona! Po prostu jakbym pod prysznicem użyła balsamu. Nadmienię, że skład tego żelu jest wegański i pochodzenia naturalnego. 



Z całą przyjemnością powrócę do kolejnej butelki. 

No comments:

Post a Comment

Copyright © hope&faaith , Blogger