Odżywczo-nawilżający krem do ciała `Czekolada i kawa` Baltic Home Spa Wellness Ziaja.

Tym razem chciałam spróbować czegoś innego niż zwykłego balsamu do ciała. Skusiłam się na wersję wellness, aby rozpieścić siebie i dać sobie trochę relaksu. 


Krem idealnie się wchłania podczas rozprowadzania i nie pozostawia tłustych plam. Nie wielka ilość wystarczy, aby nawilżyć skórę. Przez co staje się wydajny. W trakcie aplikacji jest z nami kawowo-czekoladowy zapach, który jest dla mnie trochę taki chemiczny i powoduje u mnie odruch wymiotny. Skóra jest mega miękka w dotyku i przyjemnie nawilżona, więc to trochę wynagradza ten zapach. Skład jest mega, bo aż 90% składników jest pochodzenia naturalnego i jest wegański! Nie zauważyłam jakieś specjalnej różnicy, że jest idealny do masażu. Tak samo robi to jak inne balsamy, które nie są do tego przeznaczone. Opakowanie jest zabezpieczone sreberkiem, więc dostajemy 100% nieużywane, a słoik jest mega wygodny. 


 Nie wiem czy do niego powrócę. Mam straszny mętlik, jeśli chodzi o ten kosmetyk i to czy chcę ponownie go używać.

No comments:

Post a Comment

Copyright © hope&faaith , Blogger