Koloryzująca odżywka Wella Color Perfect Color Booster.

Nigdy do tej pory nie słyszałam o odżywce, która pozwoliła by na zachowanie blasku i intensywności koloru pomiędzy farbowaniami. Do tej pory chcąc odnowić kolor używałam szamponetek (które nic nie dawały), albo czekałam do następnego farbowania. 


Na wstępie ogromny plus za zrobienie tego kosmetyku w formie odżywki. Sam proces używania jest taki sam jak przy nakładaniu maski na włosy bądź odżywki do włosów. Posiada delikatny zapach, jednak prawie nie wyczuwalny. Konsystencja jest dosyć zbita, gęsta. Mimo to bez żadnych problemów nałożyłam na włosy. No i chyba najważniejsza kwestia to nie zostawia nam nic na dłoniach oraz w wannie. Troszeczkę się o to obawiałam, bo myślałam, że będzie jak przy farbowaniu farbą do włosów. Efekt jest niesamowity, kolor włosów jest odświeżony i pełen blasku. Włosy same w sobie są gładkie i nie plączą się. Nie zauważyłam aby po niej jakoś włosy były bardziej zniszczone, albo wypadały.


Z wielką przyjemnością skuszę się na ten produkt. Zwłaszcza jeśli znajdę je w promocyjnej cenie. 

No comments:

Post a Comment

Copyright © hope&faaith , Blogger