Sól do kąpieli bebeauty.

Wypatrzona kilka razy na blogsferze. Skuszona pozytywnymi komentarzami zdecydowałam się na jej zakup. 


Nie uczula, ani nie podrażnia. Jest neutralna do naszej skóry - nie wysusza, nie nawilża. Nie ściąga jej. W ogóle nie zauważyłam żeby skóra była ujędrniona, jedynie może przyjemna w dotyku po kąpieli w tym produkcie. Niestety nie zauważyłam, aby moja skóra była pielęgnowana podczas używania kosmetyku. Bardziej, dla mnie, pełni funkcję relaksacyjną i zapachową. Nie zauważyłam żeby sól robiła jakąś pianę. 


Opakowanie bardzo przypadło mi do gustu. Jest przezroczyste i łatwo widzimy ile produktu nam zostało. Łatwo też możemy w zakrętce odmierzyć porcje produktu. Ma przepiękny kwiatowy zapach. Kolor jest różowy i na taki sam barwi wodę, ale nie tak nachalnie. Małe kamyczki nie kruszą się, są dość wytrzymałe. 


Jeśli dokończę to opakowanie to zapewne zakupie następne. Chciałabym spróbować z innymi wersjami zapachowymi. Na razie czeka na mnie jeszcze w zapasach coś z cytryną, także z bebeauty. Kule do kąpieli nie dają takiego zapachu jak te małe cudo. 

No comments:

Post a Comment

Copyright © hope&faaith , Blogger