Gąbka (jajko) do podkładu DM.

Dzisiaj po kilku miesiącach używania mojego jaja do podkładu chciałam Wam przedstawić mój punkt widzenia na niego. 

Używałam go codziennie aby rozprowadzić mój krem tonujący z Ziaji lub BB z Ziaji. Sprawdzał się tak dobrze jak nakładanie podkładu/kremu bb palcami. Nie mam porównania z pędzlami, bo ich nigdy nie używałam. Gąbeczka jest bardzo delikatna. Kiedy miałam długie paznokcie, niestety ale wbijały mi się w gąbkę, tworząc małe dziurki. Wiele słyszałam o niej, że to prawdziwa podróbka Beauty Blendera. Na plus jest zakończenie, dzięki któremu mogę w okolicach oczu dostosować idealnie krem bb.

Tak wygląda po kilku miesiącach. 

W takiej formie kupiłam je w DM



Porównanie nowego z lewej strony i starego z prawej strony. 

No comments:

Post a Comment

Copyright © hope&faaith , Blogger