Nowy sposób zmywania maseczek - gąbka Pink z Oriflame.

Przepraszam Was, ale zaczął się rok szkolny i mam mniej czasu a do tego dochodzi kilka spraw typu prawo jazdy czy organizowanie swojej 18stki (nadal się zastanawiam czemu ja to organizuje). Przynajmniej do połowy października posty będą się rzadziej pokazywać, co nie znaczy że nie testuje kosmetyków.

Zawsze zmywałam maseczkę rękoma, lecz niedokładnie. Gąbeczka z Oriflame robi to dokładniej niż moje dłonie.




Plusem jest wygodny kształt który  dobrze dopasował mi się do dłoni. Oraz to że po kilkunastu użyciach nie zmieniła kształtu. Ale po wysuszeniu staje się twarda, lecz kiedy ponownie ją zmoczymy w wodzie, odzyskuje kształt. Nie jest zbyt bardzo szorstka, dzięki czemu nie podrażniła mi skóry. 


Używam jej od lipca i nadal jest jak nowa, przeżyła mój wyjazd do Berlina i zabawę z małymi dziećmi, więc naprawdę polecam. 


No comments:

Post a Comment

Copyright © hope&faaith , Blogger