Perfumy C-thru Tender Love.

Niedawno znowu dostałam perfumy. Tak naprawdę to nie pamiętam kiedy kupowałam ostatnio jakieś sama! Nie przejmujcie się że nie ma zakrętki. Dzień po otrzymaniu ich, zgubiłam ją. To tylko mi się potrafi zdarzyć. Wiem że prawdopodobnie szybciej mi wywietrzeją. 


Mają przepiękny delikatny zapach. Utrzymuje się z nami przez kilka godzin. Wyczuwamy tutaj nutę wanilii, owocową. Jest tu nuta gruszki, mandarynki oraz bergamotki. To także idealna kombinacja płatków fiołka, jaśminu i kwiatu lotosu. Całość dopełnia baza złożona z piżma, bursztynu i wanilii. Produkt jest w typowym jak dla C-thru opakowaniu. Wraz z małymi kuleczkami, które grzechoczą za każdym razem, gdy go użyjemy. 


Na pewno, gdy wykorzystam wszelkie zapasy perfum to ponownie skuszę się na C-thru! Za taką cenę otrzymujemy świetny jakościowo produkt. A do tego możemy dokupić żel pod prysznic i dezodorant w tej samej gamie zapachowej. 

No comments:

Post a Comment

Copyright © hope&faaith , Blogger