Wysuszacz do lakieru Miss Sporty.

Od dłuższego czasu szukałam wysuszacza do paznokci. Nie zawsze mam czas by czekać by lakier wysechł. 


Pierwszą rzeczą którą się wrzuca w oczy jest okropny, śmierdzący zapach. Kosmetyk ma niebieski kolor, który w ostateczności nie zmienia wyglądu ostatecznego. Nadaje połysk i utwardza lakier. Daje mi wygląd hybrydy wraz z lakierami Sally Hansen. Czyli można używać też jako top coat. Pędzelek jest w sam raz. Wraz z buteleczką są zgraną drużyną. Nie wysusza lakieru jak zapowiedział producent w jakieś 60 sekund, tylko tak do 5 minut. W zależności ile nałożę warstw i grubości lakieru. 


Następne opakowanie na mnie już czeka. Na razie w tej cenie nie znalazłam lepszego produktu. Zwłaszcza że można go dorwać na promocjach w rossmannie. Został polecony już dalej i każdemu wypisuje karteczkę z nazwą produktu. 

No comments:

Post a Comment

Copyright © hope&faaith , Blogger