Demi Lovato "Bądź swoją siłą przez 365 dni w roku".

Teraz zastanawiam się jaki był powód zakupienia przeze mnie tej książki. Chciałam ją kupić od bodajże 2014 roku, ale nadal nie wiem dlaczego. 
Czy kupiłam by ją ponownie? Możliwe. Czasami nie mogłam się doczekać aż przeczytam cytat dnia, jak to określam zapisaną kartkę z dniem w książce. Ale czasami bywały momenty że zapominałam całkowicie o niej.


Na ostatni swój wyjazd do Czech jej ze sobą nie wzięłam. Czy mi jej brakowało? Nie. Możliwe że to przez to że nie miałam czasu nawet na sen. 
Czasami cytaty dnia wpasowały się w dany dzień. Ale to może było ich kilka na całe 365 dni.
Kolejnym minusem jaki znalazłam w książce to to że co 4 lata mamy przystępny rok i luty ma 29 dni. Właśnie tego zabrakło mi w książce, że nie było nic na 29 lutego. A zwłaszcza że 2016 to był przystępny rok. 



Dodatkowym faktem jest to że podobno tego sama Demi nie napisała i potwierdziła to podobno na Twitterze. Dowiedziałam się o tym jakoś w pierwszej połowie 2016 i od razu odechciało mi się zaglądania do książki.

Podsumowując, na pewno tej książki na razie nie sprzedam. Jeśli będę potrzebowała jakiegoś pocieszenia, będę miała gorszy dzień to wtedy na pewno sięgnę po tą książkę. 

No comments:

Post a Comment

Copyright © hope&faaith , Blogger