Odżywki do włosów fitomed.

Moje włosy są w opłakanym stanie więc wzięłam się za nie. Tym razem wybrałam naturalne odżywki z Fitomed - regenerującą oraz ekstra ziołową do włosów koloryzowanych. 


Obie odżywki mają pojemność 200 ml. 


Odżywka regenerująca ekstraziołowa. 

Kolor i zapach jest cudowny. Plusem jest to, że nie spada z włosów podczas nakładania oraz nawilża je. Ułatwia rozczesywanie włosów. Włosy pozostają po umyciu lśniące i błyszczące. Moje włosy nie są już niesforne, układają się jakbym je wcześniej wyprostowała i ułożyła. W dotyku są lekkie i miękkie. 


Składniki bioaktywne: wyciąg z ziół skrzypu, pokrzywy, lipy, szałwi, dioscorei villosa- bogaty w flawonoidy, sole mineralne (krzemu, potasu, wapnia), witaminy i in.; kompleks witaminowy: prowitamina B5, witaminy E i grupy B.


Odżywka ekstraziołowa do włosów koloryzowanych

Zapach toalety, dosłownie. Odżywka wzmocniła moje włosy po licznych farbowaniach. Zalecana jest dla ciemnych kolorów, które zachowują przy niej większy żywot. Podkreśla mój kolor włosów, dodając refleksy. Ma podobne działanie, jak poprzednia odżywka. Włosy nie łamią się, miękkie w dotyku. 


Składniki bioaktywne: wyciąg z liści herbaty cejlońskiej i henny irańskiej, witamina E.

No comments:

Post a Comment

Copyright © hope&faaith , Blogger