Cienie do powiek Manhattan Magic Duo - Illuminate Pink.

Szukałam różowych cieni. Znalazłam na wyprzedaży w lokalnej drogerii. Mam bardzo mieszane odczucia co do tych cieni. 


W opakowaniu kolory są idealne, lecz po nałożeniu ich na powieki stają się o połowę mniej na pigmentowane. Stosowałam je z różnymi bazami pod cienie, lecz zawsze nie wytrzymały całego dnia. Nie podrażniły, ani  nie wysuszyły mi powiek. Nie zauważyłam, żeby zbierały mi się w załamaniu powieki. Dla mnie trudne do współpracy. Żeby mieć dobry efekt musiałam nałożyć przynajmniej dwie warstwy i co raz sprawdzać czy nadal są. 


Opakowanie jest dość solidne. Wiele razy mi spadło na podłogę i nic mu się nie stało. Zapach jest nie wyczuwalny. Do cieni dołączona jest także pacynka, której nigdy nie używałam i wylądowała w koszu na śmiecie. 


Trochę się zawiodłam na tych cieniach. Nie wiem czy zakupię je ponownie. Będę szukać nadal swojego cieniowego KWC.

No comments:

Post a Comment

Copyright © hope&faaith , Blogger